Thursday, May 26, 2011

HAJIMEMASHITE ! [ Intro - EriChiii ]

Hm Konnichiwa ! minna-san really glad to meet you who love blogging, hahaha Im a newbie , so sometime maybe I'll try to ask my friend to help me. minna , everyone who know me always called me with EriChii . EriChii  is my handlename [ something like user name ] . If you see this blog  , blank gomen ne ,of course Im a newbie , how baka me (-____-) doesn't make this blog since long long time ago ! feel so regret . I'll not make a spamming post (~O~) but sometime my skill to "being-such-a-baka-crazy-fangirl-who-love-my-ichiban[especially heysayjump-so-much"  seem so spamming , haaahahah :D . I think enough for my intro , I think I talk too much . Yo' minna hajimemashite ! watashiwa Eri desu ! jaaaa~ dozo Yoroshiku (^_____^)v

halo ? Konnichiwa ! halo halo semuanya ~ manusia setengah otaku macem saya ini orang baru di sini , jadi mungkin saya masih perlu bantuan mbak tikka dan kawan2 buat ngebantu aku (*__*) . sebernernya gak penting ya .. hmm teman2 biasa manggil saya dengan sebutan Erichii , EriChii itu handlenameku . gomen ne blog ini masih kosong ! bodonya aku nggak ngeblog dari dulu , nyesel banget *sandaran di bahu chinen* (T____T) , saya gak bakal buat post spamming kok , paling cuma sekedar post saya tentang Idol favorit aja , karna secara saya termasuk fangirl , dan saya J-POPERS . udah ah untuk intronya , nih setan banyak omong nih , daaaaaaaaaaaaaaghhhhhhhhhhh minna daisuki ! (^___^)V

No comments:

Post a Comment